Thursday, 3 March 2016

Angel art - En engel ved min siden - An angel by my side


Naiv engel  Mixed media 30x40 cm

“Why does she have wings?'

So she can fly.”







Danse Engel 60x60 cm

Do not neglect to show hospitality to strangers, for by doing that some have entertained angels without knowing it.” 



Fashion Engel 40x50 cm


Blomster engelen er utstilt v/veiledningssenteret for pårørende, Sandnes

Mixed media  40x40 cm 

20% av inntektene går til NKS veiledningssenter for pårørende, Sandnes 



Ta gjerne kontakt på epost: empireofheartnorway@gmail.com 



“Angels walk amongst those with broken wings. 
Those with broken wings only need to be given 
a little love before their hearts can flutter and
 take flight once again.


-Amanda Mosher and Jarod Kintz” 






Nå har jeg registrert meg på Bloggurat. Jeg har plassert min blogg i Sandnesnorske bloggkart!

No comments: