Thursday, 3 March 2016

Cat ARt - Ved salg av kattekunst vil 20 % av inntektene bli donert til Dyrebeskyttelsen Norge Nord Jæren



Bakgårdskattene  far og sønn som er på vandring fremover i landskapet. 
Multimedia, mixed media, håndlaget trykk, håndskrevet tekst, blekk og akrylmaling 100x40 cm

Alle fosterpusene som jeg hat tatt imot her hjemme hos meg har gitt meg mye kreativ inspirasjon i kunsten.

 Dyrebeskyttelsen Norge Nord Jæren gjør en utrolig innsats fra frivillige rundt om i distriktet.  De er flinke til å lage til forskjellige arrangementer som loppemarked, stand, henge opp plakater, bøsser og mye mer for å få inn penger. 

Mitt bidrag så langt er å være fosterhjem for pusene, samt  har jeg donert kunst og kort ved forskjellige anledninger. 

Vi nærmer oss sommer og med mange kattungekull som i noen tilfeller blir forlatt, dumpet og som også kommer til denne verden født av allerede forlatte, eller ville katter. 

Målet er at kattene får et "foralltidhjem", blir tatt vare på, samt kastrert, sterilisert, chippet og sjekket av dyrlege.  Men alt koster penger. 


Carina og Markus

Fanny, Loui, Donald og Alexandra

Disse små pusene har vært heldige og fått gode "foralltidhjem"

Kanskje blir det nå Lille My Muni sin tur snart


og Alice


Eve har vært her kun en kort stund, og jeg er i ferd med å bli kjent med denne flott damen. 




Ved salg av kattekunst vil 20 % av inntektene bli donert til Dyrebeskyttelsen Norge Nord Jæren 




Ta gjerne kontakt på epost: empireofheartnorway@gmail.com eller på FB ;) 

Kattelandsbyen - Catvillage
Multimedia, mixed media, håndlaget trykk, håndskrevet tekst, blekk og akrylmaling 50x50 cm


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat. Jeg har plassert min blogg i Sandnesnorske bloggkart!

No comments: